Известие

Collapse
No announcement yet.

Не мога да си сваля дебитомера?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не мога да си сваля дебитомера?

    Искам да сваля само сензора , но двата болта които го държат ме вкараха във филм някакъв.

    Болтовете са "торкс" или "еврейска звезда" или каквото там се нарича , с дупки отдолу.. Аз съответно , като бивш притежател на няколко Ситроена , разполагам с такъв комплект , ама се оказа че дупките на моите инструменти,тези на един приятел и тези на едни "агенти" в сериозен автосервиз ... са по-малки от проклетите , стърчащи "неща" във винтовете на дебитомера.

    Дали пък италианските болтове си искат по-различни инструменти?
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

  • #2
    Този проблем го реших, като демонтирах тръбите заедно с дебитомера и така, когато въпросните винтове станаха доста по-достъпни ги развих с клещи. Шапките са им големи и така се развиват без проблем.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Флекс със тънък диск трябва да се намеси......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Не, италианските болтове не изискват специални инструменти, просто "торкса" ти трябва да има дупка в средата.Аз съм ги развивал с обикновен комплект от бриколажа.
        Attached Files
        _156_2,4_JTD_136hp_-EX
        156 FL 1,9 JTD 115hp "05

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Флекс със тънък диск трябва да се намеси......


          Е чак пък флекс ... да му пиля главите на болтовете ли или да правя по един канал по средата за права отверка?
          Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
            Е чак пък флекс ... да му пиля главите на болтовете ли или да правя по един канал по средата за права отверка?
            Второто.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
              Не, италианските болтове не изискват специални инструменти, просто "торкса" ти трябва да има дупка в средата.Аз съм ги развивал с обикновен комплект от бриколажа.
              Той колегата го е написал.... И аз го ядох тоя с дупките, дупки на торкса има но.....са по-малки накрая с клещите и се развиват

              Comment


              • #8
                И с ножовка става ако нямаш тънък диск.
                Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                Comment


                • #9
                  Аз пък ги развивам и с права отвертка дето да пасва точно между ъглите, варианти бол.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Е пробвах с наличните отверки , ама ин се счупиха ъглите , май не бяха подходящи. Имам лист от ножовка , ще "танцувам" с него утре.
                    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                    Comment


                    • #11
                      Купи си едни шлосерски клещи Книпекс и си ги развий...и без това, често ще ти трябват
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                      Comment


                      • #12
                        Само дето Бош не е Италянска фирма !

                        Човека е написал купи за 1 лв правилния накрайник и си готов.

                        П.П.
                        Аз също съм ги развивал с клещи.
                        Каква е тази кола? През ден пускаш тема за проблем, на мен за 5 Алфи не ми се събират толкова проблеми !?!
                        Last edited by vovata; d.m.y г., 20:59.
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #13
                          Тази кола...е като всяка такава кола...все по нещо има да се дооправи , все пак е Алфа. Сега да не почнеш да ми обясняваш стандартните форумни клишета , че отдавна ми е писнало от тях. Колата е такава , каквато е. Ти ламбдасонда на твоите 5 не си ли сменявал , или пък дебитомер , или носачи ... с прословутата здравина на италианското окачване...или не си имал скъсан волан,...или счупена седалка...или липса на сенник...е това ли е страшното на "каква е тази кола" ? То че е страшно - страшно е , защото това са болки на марката , ама па чак толкова....

                          И , я ми го покажи правилния инструмент за 1лв за тая работа , при положение че колегите по-горе са имали същите приключения?
                          Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                          Comment


                          • #14
                            Торкса които ти трябва е пентаграм а откъде да си го закупиш казвам след закупена бутилка с огнена течност по твой избор
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Ето.
                              Attached Files
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X